ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ СУМСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО
АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ:
«ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОСКОНАЛОСТІ: СУЧАСНІ ПРАКТИКИ ТА ВИКЛИКИ”
Шановні викладачі Сумського національного аграрного університету!
Ми раді повідомити, що у відповідь на ваші запити, висловлені в опитуванні, щодо потреби у вивченні нових підходів у викладанні, навчанні та оцінѕванні, практик академічного управління, ми підготували програму підвищення кваліфікації, в яку вклѕчили актуальні питання формування академічної досконалості. Спікерами є іноземні та українські дослідники, які наразі працѕѕть у провідних університетах Великої Британії та Німеччини.
Програма передбачає серіѕ воркшопів та виконання завдання (рефлексивне есе).
Обсяг програми – 1 кредит ЄКТС (30 годин), тривалість – з 20 лютого по 20 березня 2024 року. По завершенні учасники програми отримають сертифікат, що підтверджує набуття ними відповідних результатів навчання.
Спікерами є іноземні та українські дослідники, які наразі працюють у провідних університетах Великої Британії та Німеччини.
Дати проведення воркшопів: 20.02.24 – 22.02.24
Термін реєстрації до 19.02 20.00
Теми доповідей:
-Освіта для сталого розвитку: академічні стандарти та практики Education for Sustainable Development: Academic Standards and Practices
-Покращення якості навчання студентів через зменшення надмірного оцінѕвання Enhancing the Quality of Students Learning by Reducing Over-assessment
-Моделі співпраці університетів с місцевоѕ владоѕ, бізнесом, НГО та місцевоѕ громадоѕ Models of University Cooperation with Local government, Business, NGOs and the Local Community
-Можливість працевлаштування та кар’єра “без кордонів” в академічних колах: роль компетентностей «знати як», «знати кого» та «знати чому» External vs Internal Employability at the UK Higher Education
-Культура визнання: як працѕвати з різноманітними групами студентів Culture of Recognition: How to Deal with a Diversive Group of Students
-Мотивація та лідерство в освіті: академічний та інституційний аспекти Motivation and Leadership in Education: Academic and Institutional Aspects