ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ ТА ТРАНСПОРТНІ СПОРУДИ» (ПРОЄКТ)
Рівень вищої освіти: Перший (бакалаврський) рівень
Ступінь вищої освіти: Бакалавр
Галузь знань: G Інженерія, виробництво та будівництво
Спеціальність: G19 Будівництво та цивільна інженерія
Кваліфікація: бакалавр з будівництва та цивільної інженерії
Рік набору: 2025
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА “АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ ТА ТРАНСПОРТНІ СПОРУДИ» (ПРОЄКТ ЗМІН)
Рівень вищої освіти: Перший (бакалаврський) рівень
Ступінь вищої освіти: Бакалавр
Галузь знань: 19 Архітектура та будівництво
Спеціальність: 192 Будівництво та цивільна інженерія
Кваліфікація: бакалавр архітектури та містобудування
Рік набору: 2024
Аналіз змін в освітні програми, що виносяться на затвердження
5 березня 2025 року відбулася робоча зустріч зі стейкхолдерами від роботодавців, академічної спільноти та здобувачів вищої освіти щодо обговорення змін в освітньо-професійній програмі “Автомобільні дороги та транспортні споруди” для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Захід проводився в межах процесу проєктування й оновлення освітніх програм для набору 2025 року.
У засіданні взяли участь стейкхолдери від роботодавців, зокрема Рідченко А.В., Гречаниченко М.М., від академічної спільноти Деділова Т.В., здобувачі вищої освіти, члени груп забезпечення та проєктних груп освітньо-професійної програми, а також науково-педагогічні працівники кафедри будівництва та експлуатації будівель, доріг та транспортних споруд.
Під час зустрічі обговорювалися напрацювання щодо освітньо-професійних програм за напрямком відповідно до сучасних вимог ринку праці та розвитку галузі. Окрему увагу приділили аналізу отриманих пропозицій і рекомендацій від здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників, а також змінам у нормативній базі закладу вищої освіти та законодавчій сфері освіти на державному рівні.
Учасники зустрічі акцентували увагу на актуалізації змісту освітніх компонентів із урахуванням новітніх технологій у сферібудівництва та експлуатації автомобільних доріг, посиленні співпраці між закладом вищої освіти, роботодавцями та представниками виробництва, перспективах розвитку освітніх програм та вдосконаленні підготовки фахівців. Стейкхолдери висловили своє бачення вдосконалення навчального процесу, зокрема посилення практичної підготовки здобувачів вищої освіти. Представники академічної спільноти наголосили на інтеграції інноваційних методик навчання та оновлення освітніх програм відповідно до тенденцій розвитку галузі.
Загалом учасники зустрічі відзначили важливість таких обговорень для підвищення якості освіти та підготовки висококваліфікованих фахівців, здатних ефективно працювати в умовах сучасного ринку.